środa, 3 września 2014

WAŻNA NOTKA!

Witajcie Kochani! 

  To tak, zacznijmy od tego, że chciałam Was przeprosić za to iż dałam totalną plamę związaną z kolejnym rozdziałem. Dlatego iż pierwszy raz mi się zdarzyło, że nie dodawałam nic przez ponad dwa miesiące. 
Bardzo Wam dziękuję za te wspaniałe komentarze! Jak je czytałam to uśmiechałam się do ekranu! Tylko, że proszę Was po te komentarze za każdym razem, ponieważ stwierdzam, że bardzo one motywują i człowiek dzięki takim opiniom innych czuje się szczęśliwszy. Przynajmniej w moim przypadku. I to jest prawda. Ale oczekiwałam tego od Was, a sama nie wywiązałam się z tego co piszę pod każdym postem. 
Jest mi głupio i przepraszam, że tak długo nic nie dodaję. Myślałam, że w wakacje będę miała sporo czasu na pisanie. Ale niestety tak nie było. Czasu nie miałam w ogóle, a jak już chciałam coś napisać to albo coś się wydarzyło takiego, że nie mogłam lub brakowało tego co najważniejsze - weny. 
Ale rozdział jest już napisany do połowy, więc postaram się go może w weekend skończyć i dodać. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. 
Jeszcze raz Wam dziękuję za cudowne komentarze i to że nadal tu jesteście i czytacie tego bloga! <3

~Olivia~

6 komentarzy:

  1. spokojnie :) na Twoje rozdziału warto czekać :) życzę weny i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG no w końcu dałaś jakieś oznaki życia xD Przeczytałam Twojego bloga tak ,,łapczywie" i czekałam na dalsze ,,kąski" a przez dwa miechy mnie niczym nie ,,nasyciłaś" xD ( o LOL jaka ,,poezja" xD)

    Dobra sorry... wakacje mi się jeszcze udzielają :P Z MEGA WIELKĄ niecierpliwością czekam na nexta !

    OdpowiedzUsuń
  3. Emmm no ja mam nadzieję,że nie zapomniałaś o blogu znowu xD

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja popieram osobę wyżej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uf uf czuje się rozczarowana*

    Chcem nexta :C

    Ola dzięx ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nie nie! Spokojnie! Nie zapomniałam! Pisze go cały czas jak mam tylko chwilę wolną!
    Wiem wiem, mówiłam już to tyle razy, ale naprawdę uwierzcie mi że ciężko jest mi pogodzić naukę z blogiem ;//

    OdpowiedzUsuń