środa, 22 stycznia 2014

Liebster Award!!!

 Hejka! Na samym początku chciałabym podziękować Julii Hejnar, Monic Emily Bryan, La Stars, Boody Mary, Black Angel, Beci Brzezińskiej, Emilii Świątek oraz CrzyStpdLuv za nominację do Liebster Award! Zaskoczyłam mnie ta nominacja. Chociaż już kiedyś byłam nominowana. Ale serdecznie Wam dziękuję kochane! <33
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera . Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Pytanka od Julii:

1) Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
      Żółty i różowy 
2) Jak masz na drugie imię ?
 Nie mam drugiego imienia
3) Wolisz czytać książki czy oglądać filmy ?
 Zdecydowanie filmy. Chociaż też lubię czytać książki ( oprócz tych nudnych lektur ze szkoły)
4) Dlaczego postanowiłaś założyć bloga akurat na ten konkretny temat ?
 Ponieważ zawsze chciałam pisać i postanowiłam założyć bloga właśnie o R5, ponieważ dużo o nich wiem i są moją inspiracją. A pisząc opowiadanie właśnie o nich czasem wyobrażam sobie jakbym była obok nich, chociaż tak naprawdę nie mogę się z nimi spotkać :)
5) Jakie masz zainteresowania ?
 Malarstwo, aktorstwo, dziennikarstwo i pisanie opowiadań
6) Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole ?
 Angielski i plastyka
7) Masz rodzeństwo ? Jeśli tak to starsze czy młodsze ?
  Mam młodszego brata
8) Masz jakieś ulubione zwierzę ? Jeśli tak to dlaczego akurat to ?
   Nie mam ulubionego zwierzęcia. Lubię dużo zwierząt.
9) Co zazwyczaj robisz w weekendy ?
    Przeważnie staram się napisać rozdział
10) Jakie jest Twoje życiowe motto ?
  ''Nigdy się nie poddawaj''
11) Jakie dotychczas kraje miałaś okazję odwiedzić ?
Niemcy i Słowację
Pytania od Monic: 

1)Twoje ulubione buty to...?
Botki i szpilki
2)Co lubisz u facetów?
Zabawny, wrażliwy charakter i szczerość
3)Czego słuchasz gdy jest ci smutno?
Piosenek R5, które zawsze poprawiają mi humor
4)Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lato
5)Lubisz gotować? Jeżeli tak to co ?
Nie jestem mistrzem gotowania i nie za często przesiaduję w kuchni :)
6) Wolisz deszcz czy śnieg?
Raczej śnieg
7) Jaki jest powód dla którego powinnam czytać twojego bloga?
Ponieważ nie piszę tego bloga tylko dla siebie i chciałabym żeby inni docenili to co chciałabym tam przekazać. Staram się pisać ciekawe i zabawne opowiadania :)
8) Lubisz czytać książki?
Tak
9)Czego nie lubisz robić?
 Sprzątać
10)Jakie lody lubisz najbardziej?
Czekoladowe
11) 'Saga zmierzch' czy 'igrzyska śmierci' ?
'Igrzyska śmierci '

Pytania od La Stars:
1. Ulubiony kolor?
Różowy i żółty
2. Gwiazda z która masz najwięcej wspólnego?
 Tak właściwie to nigdy się nad tym nie zastanawiałam...Nie mam pojęcia..Może Demi Lovato :) 

 3. Ulubiony blog?
 Hm...Wszystkie blogi mają w sobie coś specjalnego i oryginalnego. I nie chcę tak od razu wybierać. Ale kocham bloga mojej najlepszej przyjaciółki! <33

4.  Ulubione zajęcie?
Najlepiej spanie heh :) Ale tak oprócz tego to malowanie, pisanie opowiadań oraz wkurzanie ludzi :)

5. Co robisz w wolnym czasie?
 Staram się go poświęcać na napisanie rozdziału.

6. Czy wyjechałaś kiedyś do innego kraju? Jak tak to gdzie?
 Tak. Do Niemiec do Berlina.
 
7. Kto jest twoim największym idolem?
 Demi Lovato i Ross Lynch

8. Ulubiony przedmiot?
 Plastyka i Angielski

9. Ulubiony sklep?
 Reserved
10. Ulubione perfumy?
Nie wiem. Nie mam akurat swoich ulubionych :)

11. Ulubione jedzenie? :)
 Pizza i wszystkie rodzaje słodyczy :) 

Pytania od Bloody Mary:

1Czy lubisz neonowe kolory?
Uwielbiam 
 
2Jakie jest twoje ulubione zwierze?
 Nie mam ulubionego
 
3Jesteś R5er?
Oczywiście
 
4Czy należysz do jakiegoś fandomu? jak tak to jakiego?
Tak. R5er i Lovatic
 
5Czy lubisz spędzać wolny czas z przyjaciółmi?
Kocham! 
 
6Twój ulubiony film?
Armagedon i Pitch Perfect 
 
7Oglądasz A&A?
 Tak
 
8Byłeś/aś kiedyś już na jakimś koncercie?
Niee...Ale chciałabym w lutym pojechać...
9Czy uważasz życie za dar od Boga?
Raczej tak...
10Ulubiony smak lodów?
Czekoladowy
11Marzyłaś kiedyś o księciu na białym koniu?
Hahaha akurat niee... 
 
Pytania od Black Angel:
 
1. Wolisz czytać czy pisać?
Raczej pisać :) 
2. Ulubiony przedmiot? (szkoła)
Angielski i plastyka
3. Czy masz jakieś zwierzątko?
Mam kotka 
4. Ulubiony gatunek filmowy.
Komedia
5. Lubisz Pikachu?
Nie specjalnie
6. Jakiego zespołu słuchasz poza R5?
One Direction
7. Gdybyś maił/a jedno życzenie; co to by było?
Wyjechać do USA i tam zamieszkać robiąc to co kocham :) 
8. Ulubiona książka?
Staying Strong
9. Ulubiony film?
Armagedon, Pitch Prefect
10. Serial którego nienawidzisz?
Nie mam chyba takiego
11. Lubisz mange?
Tak 
 
Pytania od Beci Brzezińskiej:
 
1. Jak masz na drugie imię ? 
Nie mam drugiego imienia
2. Ulubiona potrawa ? 
Lasange
3. Jakiej muzyki słuchasz ?
Pop, Rock...
4. Ulubiona piosenka R5 ?
If I can't be with you, Pass me by i One last dance :)  
5. Rurki czy dresy ?
Rurki
6. Ulubiona osoba z R5 ?
Kocham wszystkich
7. Ulubione słowo ? 
Słodki albo Kur*a
8. Lubisz czytać książki ? Jak tak to jakie ? 
Lubię czytać różne książki
9. Ulubiony kolor ? 
Żółty i różowy
10. Ulubiony sport ?
Piłka ręczna, łyżwiarstwo
11. Twój idol ? 
Demi Lovato, cały zespół R5 
 
Pytania od CrzyStpdLuv:
 
1. Wolisz kolor czarny, czy biały?
Biały
2. Jakie imię najbardziej Ci się podoba? (Nie musi być polskie)
Demetria
3. Czy możesz nazwać się patriotą/tką?
Yyy...Powiedzmy że tak...
4. Czym inspirujesz się, pisząc rozdziały?
Nie mam inspiracji pisząc rozdziały. To co przyjdzie mi do głowy to piszę. Nawet nie wiem skąd to biorę bo na pewno nie z własnego życia...
5. Pijesz kawę?
Tak
6. Jaka gwiazda jest dla Ciebie inspiracją? (Chodzi o osiągnięcia, gwiazda z której śmiało każdy może brać przykład)
Inspiracją dla mnie jest Demi Lovato, ponieważ ona bardzo dużo przeszła w młodszych latach, walczyła z anoreksją i bulimią i miała dużo problemów w szkole i do tego przyszły jeszcze problemy w show-biznesie. Według mnie może ona być inspiracją i podporą dla każdego, ponieważ kiedy było źle ona się nie poddała i nadal sama wspiera swoich fanów w trudnych sprawach.  No i oczywiście cudownie śpiewa, gra i pomaga w akcjach charytatywnych.
7. Ulubiony zimowy sport?
Łyżwiarstwo
8. Kiedy masz urodziny?
25 czerwca 
9. Jedziesz na koncert 5 lutego?
Niestety niee...:(
10. Lubisz oglądać horrory?
Nie zbyt...
11. Masz przyjaciela, na którym zawsze możesz polegać?
Oczywiście
 
Pytania od Emilii Świątek:

1. Lubisz zwierzęta? 
Tak
2. Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
Ross Lynch, Mila Kunis
3. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
Różnie...
4. Masz swoją ulubioną książkę? Jeśli tak, to jaką i dlaczego akurat tą? 
Staying Strong - ponieważ jest to książka która może mi pomóc w życiu...
5. Jaki typ filmów lubisz oglądać?
Komedie
6. Co wolisz bardziej - tańczyć czy śpiewać?
Hmm...W tym i w tym jestem kiepska, ale raczej śpiewać :) 
7. Jakie jest twoje największe marzenie?
Wyjechać do USA :) 
8. Ulubiona wokalistka/ta? 
Demi Lovato, Cher Lloyd
9. Co cię zainspirowało do pisania bloga?
Tak właściwie to nic. Po prostu zawsze to lubiłam i tak mi się wzięło na założenie bloga...
10. Skąd czerpiesz pomysły na swoje opowiadania?
Z głowy. Czasem z jakiś filmów lub książek :) 
11. Często się poddajesz?
Staram się jak najmniej :) 

No...To by było na tyle... Wiem, że w 'regulaminie' jest napisane, że trzba wyłonić 11 nominowanych i zadać 11 pytań, ale ja już tego nie będę robiła, ponieważ nie można nominować tych osób które nominowały ciebie, a większość osób, których czytam blogi już mnie nowminowało, więc nie jestem w stanie wyłonić 11 osób. Ale dziękuję tym aż 8 osobom za nominację. Jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne. Cieszę się że w ogóle ktoś czyta mojego bloga. Z góry wszystkim dziękuję :) I przepraszam że nikogo nie nominuję teraz. Ale te blogi które czytam i obserwuję zasługują na nominację. 
A jeśli chodzi o rodział to powinien się on pojawić coś w weekend. Dlaczego nie wcześniej? A dlatego że moja kochana pani z angielskiego zadała nam projekt na ferie i musze go zrobić, a drugi powód jest taki że nie mam kompletnie weny..Ale postaram się napisać jak najszybciej... 
Kocham Was i dziękuję! <33

~Olivia~

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Blog Award więcej informacji na moim blogu

    http://r5-my-life-and-my-history.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wielu nominacji orz powodzenia w projekcie na angielski ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasłużyłaś na nominację <3
    Moją inspiracją też jest Demi Lovato, kocham ją za to wszystko, co zrobiła i robi cały czas <3
    falling4youbabe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń